Zamyslete se nad tím, jak moc nám EU škodí, jak moc nás stojí a kolik z našich peněz se tímto přeleje do rukou spekulantů s emisními povolenkami. Nejprve vám chci říct, že ano, jsme stále čistými příjemci peněz z EU.
Podle představ předsedy Maa měla kampaň „Velký skok vpřed“ udělat z Čínské lidové republiky během 15 let komunistickou velmoc. Stranické kádry nahnali rolníky do komun, kde mj. museli hubit zemědělské škůdce, k nimž patřili nejen vrabci, ale třeba i tygři.
Nic se zbytečně nezdraží, není žádný "český Green Deal"! Mohu všechny ujistit, že nic takového tady nebude! Podíváme se všichni znovu na ty dokumenty, jestli náhodou nám něco neuteklo a upravíme to. Nejsme bezmocní. - Petr Fiala, lhář. Praha 17.7.2024
A není to zoufalství obrazné, protože ani on to obrazně nemyslí. Myslí to smrtelně vážně. Smrtelně pro naši ekonomiku, smrtelně pro všechny, co nechtějí žít sdílenou bídu na hraně středověku. Opět máme nejdražší v poměru kupní síly téměř všechno, na co se podíváte, a reálné mzdy v porovnání V4 se od roku 2019 propadají jako země po Kinžálu. I Slovensko je na tom líp.
A přesně tato armáda chce uzavírat miliardové zakázky na stíhačky, které jsou už teď dobré jen na díly a těch průšvihů mají na kontě mraky, na tanky, na obrněnce, na soustu takových dronů. A to je jen to, o čem víme. Podle mne je to zlomek toho, co se skrývá za oponou IT, poradenství, školení, vedení sociálních sítí.
Současné oteplování planety je součást pravidelného klimatického cyklu, na který nemá člověk žádný vliv. Planeta prochází pravidelnými cykly ochlazování a oteplování. Společně se zvyšováním teplot se zvyšuje i podíl CO2 v atmosféře, který se uvolňuje především z oceánů. Vliv CO2 na planetu je ale blahodárný, podporuje růst vegetace. V některých částech planety je to už viditelné, zazeleňuje se. Bojovat proti CO2 a provádět tzv. dekarbonizaci je proto nesmyslné a pro planetu škodlivé.
Benzín a nafta brutálně zdraží. Objevují se názory, že to bude až o 13 korun za litr. Všichni nakonec dobrovolně a rychle přejdou na elektrické vozy. Rok 2035 k zákazu spalovacích motorů nebude ani nutný.
Abychom byli spravedliví, nemůže za to jen ona, ten šlendrián nezodpovědnosti a neschopnosti jednat na dýl než na jedno volební období, je tu dlouhodobě. Když si totiž uvědomíme, že jsme za dob komunismu byli schopni postavit přehrady, kilometry dálnic, jaderné elektrárny, fungující české fabriky a to všechno za vlastní a bez dluhů, tak to procitnutí ve smyslu toho, že za 30 let nejsme schopni dostavět jeden blok Temelína a smysluplnou dálnici bez Ťokova průsmyku, je poměrně frustrující. Ono tedy prý bez evropských fondů nejsme schopni postavit ani cyklostezku a dětské hřiště. Tak nevím, ale asi je něco hodně blbě.
Ceny benzinu a nafty stále strmě stoupají, na některých čerpacích stanicích už stojí litr pohonných hmot kolem 55 korun. Mnozí řidiči se snaží natankovat do zásoby do kanystrů.
Aktuální cena emisní povolenky vystoupala na nové maximum 67,72 EUR/tCO2. Cena se od vzniku povolenek zvedla o více než 1000 %. V letech 2005-2007 byla pár centů. Tedy si každý může dopočítat, proč je elektrika tak drahá.
Aktuální cena emisní povolenky dnes vystoupala na nové maximum 67,72 EUR/tCO2. Cena se od vzniku povolenek zvedla o více než 1000%. V letech 2005-2007 byla pár centů. Tedy si každý může dopočítat, proč je elektrika tak drahá.
Asi jste všichni zděšeni zprávami, které oznamují ohromné zdražování. Ono je to jak z učebnice ekonomie. Dominový efekt. Lavina, která se nedá zastavit. To, co se právě děje v Evropě je názorná ukázka, kam hloupá politika může dojít a jaké má důsledky.