Na právě dokončovaném Dvoreckém mostě se symbolicky setkali starosta Prahy 5 Lukáš Herold a starosta Prahy 4 Ondřej Kubín. „Suchou nohou“ tak společně přešli přes novou pražskou dominantu, která brzy výrazně usnadní pohyb napříč městem.
Zdeněk Hřib (Piráti) oznámil rezignaci na post náměstka pražského primátora. Oficiálně kvůli zvolení do Poslanecké sněmovny, neoficiálně však podle opozice pod tlakem narůstající kritiky a sérií manažerských selhání, které se za jeho působení v čele pražské dopravy a infrastruktury nastřádaly. Od Libeňského a Barrandovského mostu přes zpožděné metro D až po chaos v Dopravním podniku a kontroverzní odměny z PRE — opozice mluví o soustavném selhávání vedení města. Zastupitelé Milan Urban (SPD) a Ondřej Prokop (ANO) označili Hřibův odchod za nevyhnutelný krok, který může otevřít cestu k ozdravení pražské politiky a návratu odbornosti do městské rady.
V pražském zastupitelstvu sílí tlak na vedení města. Ondřej Prokop (ANO) a jeho tým znovu kritizují chaos v dopravě, neudržovaný veřejný prostor a nekoordinované výluky, které podle nich paralyzují každodenní život v metropoli. V posledních dnech Prokop ostře vystoupil i v médiích, kde označil současný stav za „dopravní peklo“ a vyzval ke změně politické odpovědnosti.
Spojení zlíchovského a podolského nábřeží novým mostem mělo být hotové už letos, ale kvůli složitým geologickým podmínkám v korytě Vltavy se otevření odkládá na leden 2026. Stavba navíc zdraží – místo plánovaných 972 milionů přesáhne miliardu korun.
Ve svých příspěvcích se poslední dobou často zamýšlím nad prací "takzvaných novinářů". Není divu, že se jejich kdysi společensky uznávaná profese postupně dostala na samé dno v žebříčku prestiže jednotlivých povolání. Čest výjimkám, skutečně ještě existují zvídaví a nezaujatí žurnalisté, pár jich dokonce znám. Při debatách s nimi ale dávají najevo, jak se za označení „novinář“ stydí.
Politické kolbiště se postupem času stává až absurdním prostorem roztodivných nápadů, jak upoutat pozornost voličů. Reálný obsah znamenající snahu řešit každodenní problémy lidí se zcela vytrácí, nahrazuje ho (nikoli doplňuje) marketingová strategie jakkoli zaujmout, případně poplivat či ztrapnit oponenta. Ani mě proto nepřekvapilo, že dalším politickým beranidlem dneška se stal… tři, dva, jedna: orgasmus.
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) uzavře v neděli 27. října od 12:00 do pondělí 28. října do 12:00 Lochkovský a Cholupický tunel na jižní části Pražského okruhu kvůli požárně bezpečnostním zkouškám. Objízdné trasy povedou přes Jižní spojku, Barrandovský most, ulici K Barrandovu a Strakonickou ulici. Kvůli rekonstrukci Barrandovského mostu se očekávají dopravní komplikace a kolony.
V období od 24. září až do 31. prosince bude omezen provoz na nájezdu z Modřanské na Barrandovský most z důvodu opravy vpustí pomocí speciální hornické technologie. Uzavřen bude na této rampě jeden jízdní pruh.
Po dokončení třetí etapy rekonstrukce Barrandovského mostu, která zahrnovala i stavbu nové chodníkové římsy, se od neděle 1. září veřejnosti opět otevře severní chodník, který je součástí frekventované cyklotrasy A12 a navazující komunikace.
Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s. (TSK) ve spolupráci se zhotovitelem zahájí v pondělí 19. srpna čtvrtou etapu rekonstrukce Barrandovského mostu. V sobotu 17. srpna od 13:00 hodin bude v souvislosti s touto etapou probíhat úprava dopravního omezení, která značně ovlivní zejména řidiče jedoucí z Jižní spojky na Smíchov a při nájezdu z Modřanské ulice.
Technická správa komunikací zahajuje v pondělí 1. července přípravné práce na údržbě podchodu pod ulicí K Barrandovu v Praze 5. Po dobu hlavních oprav, od pondělí 8. července, bude doprava v obou směrech vedena vždy jen jedním jízdním pruhem. Rekonstrukce podchodu pod ulicí K Barrandovu si vyžádá dopravní omezení, které se dotkne především řidičů směřujících na Barrandovský most.
Podle radnice Prahy 4 od začátku června do konce listopadu stavební práce na výstavbě nového Podolského (Dvoreckého) mostu výrazně zkomplikují provoz nejen na Podolském nábřeží, ale také v Jeremenkově ulici a především na křižovatce Dvorce. Řidiči se musí připravit na objížďky a případně i kolony, zejména v ranní a odpolední špičce.
Barrandovský most je velmi složitou mostní konstrukcí, která prochází takto rozsáhlou rekonstrukcí poprvé od doby své výstavby. Každá rekonstrukce s sebou může přinášet řadu komplikací, což se stalo i při rekonstrukci Barrandovského mostu. Technická správa komunikací uvedla, že v průběhu první betonáže vyrovnávací a ztužující vrstvy ze speciálního vysokopevnostního UHPC betonu došlo k průhybu konce konzoly původní nosné konstrukce o zhruba 1,5 cm a vzniku trhlin na nových vrstvách.
Deprimující cestování osobními vozidly po přeplněných silnicích. Taková je vizitka dnešní české metropole. Zvlášť frustrující je situace v západní části Prahy. Můžeme z toho nějakým způsobem vybruslit?
Po dvou předcházejících letech, kdy oprava nejvytíženější české komunikace – Barrandovského mostu – probíhala bez problémů a podle časového harmonogramu, přišel problém.
Stejně jako v předchozích letech zahajuje Technická správa komunikací (TSK) důležité přípravné práce, které jsou nezbytné pro další část rekonstrukce Barrandovského mostu. Musí se v předstihu připravit speciální konstrukce pod severním chodníkem, přejezdy pro převedení jednoho jízdního pruhu do protisměru a důležitá překládka telekomunikačních kabelů.
Přátelé, zní to neuvěřitelně, ale nedávno se mi podařil husarský kousek. Po osmi letech se mi podařilo v pravé poledne projet Jižní spojku bez jediné zácpy! Co Jižní spojku. Projel jsem z Malostranského náměstí až do Strašnic!
Jak uvádí radnice Prahy 5, v pondělí 15. ledna začaly první práce na severní nosné konstrukci Barrandovského mostu ve směru z Jižní spojky na Smíchov. Spočívají ve výměně ložisek, a proto bude třeba most nadzdvihnout. To si vyžádá částečné omezení dopravy jak na mostě, tak i pod ním ve Strakonické ulici.
Barrandovský most je nejvytíženější pozemní komunikací v České republice. Denně přes něj přejede až 140 000 aut. Na začátku září skončily hlavní stavební práce druhé etapy jeho generální rekonstrukce, které probíhaly od 15. května letošního roku. Ještě před jejich zahájením však bylo nutné na této páteřní pražské tepně rychle a efektivně odstranit 55 havarijních výtluků, které bránily bezpečné jízdě ve zredukovaných pruzích.
Technická správa komunikací (TSK) zahájí v pondělí 9. října výměnu povrchu na rampách z Jižní spojky. Ty využívá individuální automobilová doprava a zároveň slouží jako trasa pro nákladní dopravu při nájezdu na ulici 5. května a dále na D1.
Po ukončení hlavních stavebních prací II. etapy rekonstrukce a před uvedením Barrandovského mostu do plného provozu, je třeba provést zatěžovací zkoušky. Ty proběhnou ve dvou nočních uzávěrách, a to od 30. srpna do 1. září, vždy mezi 21:00 a 5:00. Při nich bude nutné kompletně uzavřít jižní část mostu se všemi rampami (barrandovská, strakonická, modřanská). Doprava bude ze Smíchova směrem na Jižní spojku vedena pouze jedním provizorním jízdním pruhem, převedeným na severní část mostu. Ve směru z Jižní spojky na Smíchov zůstane doprava vedena třemi jízdními pruhy.
Druhá etapa rekonstrukce Barrandovského mostu jde do finále a stavební práce, omezující provoz na hlavním mostě a rampě z ulice K Barrandovu, skončí 30. srpna. Následovat budou, podle Technické správy komunikací, zatěžovací zkoušky, a to v noci z 30. srpna na 31. srpna a z 31. srpna na 01. září. Při nich bude nutné kompletně uzavřít jižní část mostu. Zkoušky budou probíhat v nočních hodinách od 21:00 do 5:00.
Nový most mezi Podolím a Zlíchovem má založené hlubinné piloty, opěry a pilíře spodní části stavby. Stavbu Dvoreckého mostu doprovází neočekávané události kvůli složitým geologickým podmínkám. Dokončení spojnice pro MHD, cyklisty a chodce se očekává v listopadu 2025.
V termínu od čtvrtka 10. srpna do neděle 3. září mění Technická správa komunikací (TSK) řazení jízdních pruhů při výjezdu z Barrandovského mostu na Jižní spojku na straně Prahy 4. Tato úprava dopravního režimu je nezbytná pro dokončení hlavních prací v II. etapě rekonstrukce Barrandovského mostu a pro provedení stavebních úprav na předpolí mostu, kde se napojuje rekonstruovaná část na navazující komunikaci.
Hlavní město pokračuje v nutné údržbě silnic a tratí na svém území, které mají zásadní vliv na dopravu v metropoli. Aktuálně se například intenzivně pracuje na obnově Barrandovského mostu, na novém plynovodu v ulici Komořanská nebo na Evropské při výstavbě nové tramvajové trati na Dědinu. Opravy se týkají také linek metra A a C, rekonstrukce čeká i tramvajové tratě na Plzeňské, v Ječné, na Bělohorské nebo na Poděbradské.
Ještě před plánovanou další etapou generální opravy Barrandovského mostu bylo nutné rychle a efektivně odstranit havarijní výtluky na této páteřní pražské komunikaci. To se povedlo díky využití české unikátní technologie FUTTEC® využívající mikrovlny pro preventivní opravy asfaltových vozovek.
V pondělí 15. května vyjedou na Barrandovský most stavební stroje a začnou tak hlavní práce druhé etapy rekonstrukce mostu. Podle Magistrátu hlavního města Prahy musí řidiči nicméně počítat s postupným omezováním dopravy již od soboty 13. května, které bude trvat dva dny. V letošním roce se bude v rámci rekonstrukce odstraňovat mostní svršek a stávající vybavení na severní polovině jižního mostu a na barrandovské rampě z ulice K Barrandovu.
V rámci přípravných prací před samotným zahájením II. etapy rekonstrukce Barrandovského mostu dojde podle Technické správy komunikací (TSK) v termínu od 28. dubna do 15. května 2023 k realizaci rozštěpu na straně Prahy 4, který je nezbytný k následnému vedení dopravy během hlavní rekonstrukce, kdy má řidičům umožnit sjezd z Barrandovského mostu do Modřan a Braníku.
Technická správa komunikací uvedla, že bude že z důvodu mytí probíhat noční uzávěra tubusu Bubenečského tunelu a z důvodu údržby technologie bude probíhat uzávěra Strahovského tunelu.
V polovině května odstartují hlavní práce na druhé etapě rekonstrukce Barrandovského mostu, klíčové dopravní tepny v Praze, kterou denně využije 144 tisíc vozidel. Podle Technické správy komunikací se bude v letošním roce opravovat severní polovina jižního mostu a barrandovská rampa vedoucí z ulice K Barrandovu na most. Přímo na mostě bude doprava vedena ve třech provizorních jízdních pruzích v každém směru.
S týdenním předstihem končí stavební práce na Strakonické. Komunikace byla ve středu 23. listopadu po jedenácté hodině uvedena do plného provozu bez dopravního omezení. Technická správa komunikací (TSK) zde dokončila další etapu rozšíření komunikace, tentokrát v úseku od nadjezdu mimoúrovňové křižovatky ulice Mezichuchelská po autobusovou zastávku Malá Chuchle. Zhotovitelem stavebních prací byla společnost PORR.
Spolu s blížícími se komunálními volbami, je čas na vysvědčení dosavadní koalici na magistrátu, kterou poslední 4 roky tvořili Piráti, Praha Sobě, Lidovci, STAN a TOP09. Nepodléhejme emocím a předvolebnímu marketingu a pojďme si v klidu položit pár otázek, jak nám vládli.
Z důvodu betonáže nosné konstrukce rampy ze Strakonické ulice na Barrandovský most bude v sobotu 23. července od brzkých ranních hodin svedena doprava na Strakonické do jednoho jízdního pruhu.
Už dva měsíce se pracuje na celkové rekonstrukci Barrandovského mostu, jedné z nejsledovanějších staveb v České republice. Dělníci firmy PORR dokončili bourací práce a začali s betonováním. K tomu nově používají speciální beton, který vydrží nadměrné zatížení, se kterým se nejvytíženější most v Česku potýká. Prodlouží tím stavbě životnost.
Primátor Zdeněk Hřib doporučuje Pražanům zůstat doma na homeoffice. Proč jsou začínající opravy Barrandovské mostu dříve neprojednané a se složitými objížďkami, které budou ucpané stejně jako samotný Barrandovský most?
První etapa rekonstrukce Barrandovského mostu bude probíhat v termínu 14. 5. 2022 – 2. 9. 2022 na obou březích Vltavy, tedy na Praze 4 i na Praze 5. Jaké úseky mostu budou uzavřeny, jaké budou objízdné trasy a jak se to odrazí i na spojích MHD?
Technická správa komunikací (TSK) zahájí v pátek 29. dubna 2022 v nočních hodinách přípravné práce před začátkem rekonstrukce Barrandovského mostu. Jedná se o vybudování přejezdů mezi severní a jižní nosnou konstrukcí mostu na obou předpolích. Tyto přípravné práce skončí 6. května 2022.
Už zítra, ve středu 6.dubna, zahájí Technická správa komunikací (TSK) stavební práce na rozšíření sjízdné rampy z Barrandovského mostu o jeden jízdní pruh, a to v místě sjezdu na ulici Modřanská, směr Modřany – Braník. V rámci této stavby bude přidán jeden jízdní pruh včetně úpravy dopravního značení tak, aby se lépe odbočovalo ve směru na Braník. „Práce chceme zítra zahájit po ranní špičce, tedy po deváté hodině," řekla portálu Naše Praha.cz tisková mluvčí TSK Barbora Lišková. „S technologickými přestávkami se bude dvousměnný provoz pokračovat do večerních hodin."
Jaro bude letos mimořádně horké minimálně pro pražské řidiče. Jedna z nejdůležitějších dopravních tepen metropole odstartuje první etapu plánované rekonstrukce. Potrvá tři a půl měsíce.
Barrandovský most probíhá rozsáhlou rekonstrukcí. Její první etapu zahájila Technická správa komunikací (TSK) kdo zahájila dnes. Potrvá do roku 2025, dopravu to ale celý letošní a příští rok příliš neomezí. Opravy jsou rozděleny do dvou fází a měly by Prahu příjí na 600 milionů korun. .
Technická správa komunikací (TSK) pokračuje v zahájených stavbách silnic a některé už i dokončila. Na zahájení dalších oprav ( a tím i uzavírek a omezení) se netěšíme v letních měsících. Ale udělat se to musí...
Praha - Barrandovský most není v dobré kondici, konstatovala Technická správa Praha (TSK). Most vznikal v letech 1978 -1988 a projede po něm denně 144 tisíc vozidel. TSK Praha už několik let chystá rekonstrukci. Součástí příprav byla rozsáhlá a podrobná diagnostika mostu, která ukázala slabiny stavby.
Praha - Barrandovský most není v dobré kondici, konstatovala Technická správa Praha (TSK). Most vznikal v letech 1978 -1988 a projede po něm denně 144 tisíc vozidel. TSK Praha už několik let chystá rekonstrukci. Součástí příprav byla rozsáhlá a podrobná diagnostika mostu, která ukázala slabiny stavby.
Technická správa komunikací (TSK) plánuje rekonstrukci Palackého mostu a k tomu potřebuje znát detailní stav. Most se stavěl v roce 1876, za II. světové války byl poškozen a v 50. letech rozšířen. Sochy na jeho předprsních skončily na Vyšehradě. (Video na FB: časopis Naše Praha - Koukněte jak to vypadalo nad vodou, díky TSK, firmě Inset a potápěčům i pod vodou)
Braník/Barrandov - Barrandovský most byl slavnostně otevřen 3. listopadu 1988 byť už se na něm jezdilo. Dnes je to zřejmě nejvytíženější místo v Praze, protože tudy projíždí přes 140 tisíc auta za den. A jak je to u pražských mostů zvykem není v dobré kondici. Už v roce 2013 se vědělo o lokálním poškození hydroizolace, v roce 2015 se už vědělo, že nejpozději do roku 2020, bude nutné vyměnit celou vozovku a hydroizolaci, opravit i dilatační spáry odvodňovací systému.
Sluníčko pálí, ale úředně je zima od 1. listopadu (končí 31. března) , takže Technická správa komunikací Praha (TSK) a Pražské služby (PSAS) a jejich další dodavatelé už mají nachystáno 71 sypačů, 54 menších strojů a 1400 lidí na úklid chodníků, 24.000 tun soli a 300 tun solanky. To by mělo stačit.
Praha se rozhodla odložit opravu Koněvovy ulice, která měla odstartovat již příští pondělí. Oprava se oproti původnímu plánu posune o 14 dní. Praha se v úvodu tohoto týdne potýkala s dopravním kolapsem, který úzce souvisel s množstvím již probíhajících uzavírek.
Praha – Každoroční prázdninové opravy omezují dopravu v Praze a to nejen automobilovou, ale i MHD. Například v Holešovičkách se kvůli opravám sjíždějí dva pruhy do jednoho, ale silnice se ucpává už od Benziny na Argentinské.
Holešovické Výstaviště se pomalu chystá na velkolepou oslavu. Od čtvrtka do neděle se zde sjedou motorkáři z celého světa, aby oslavili 115. výročí Harley-Davidson. Prahu proto čekají bezpečnostní opatření.
Po pádu Trojské lávky se bude možná něco dít, titulky v novinách, že se budou kontrolovat pražské mosty, jestli nejsou špatné, jsou trochu mimo. TSK totiž už před rokem a půl zveřejnila zprávu o špatném stavu pražských mostů. Uvádíme ji v nezměněné podobě, tak jak vyšla 12.4. 2016.
Kdyby se v Praze postavily všechny nerealizované projekty, tak by na některých místech byla veliká tlačenice. Mezi nejoblíbenější místa, kde architekti na povel pražské radnice ochotně sní, je zcela určitě Staroměstské náměstí. Architektonických soutěží na dostavbu Staroměstské radnice bylo vypsáno osm, účastnily se jí stovky architektů a nic. Teď je vše u ledu, stromořadí babyk zřejmě ještě dlouho vydrží. V současné době probíhají v Praze dvě výstavy na Václavském náměstí (na pěší zóně a proti hotelu Evropa), obě se týkají i takových projektů.(foto najdete na FB časopis Naše Praha) Oskar Kuptík
Z důvodu mytí a pravidelné údržby a kontroly technologie tunelů bude probíhat noční uzávěra Brusnického a Dejvického tunelu. Ve kterých dnech a hodinách a jak vedou objízdné trasy?
V sobotu 29. července 2017 se v Praze uskuteční mezinárodní triatlonové závody Ford Chalenge Prague 2017. Tuto významnou sportovní akci budou v některých částech města doprovázet dopravní opatření, a to jednak jeho cyklistické a jednak běžecké části závodů, a také umístění zázemí akce, depa a prostoru pro vyhlášení vítězů. Týkat se budou vybraných komunikací Prahy 1, Prahy 2, Prahy 5, Prahy 16 a městské části Praha – Zbraslav. Dopravní opatření ovlivní jak individuální automobilovou, tak městskou hromadnou dopravu.
Jako každoročně byly naplánovány i letošní výluky a řada dopravních opatření souvisejících s rekonstrukcemi tramvajových tratí, komunikací a opravami inženýrských sítí, na přázdninové období od července do srpna. Je totiž menší intenzita provozu a nižší přepravní nároky. Opravy a výluky se dotknout i metra, magistrály a dalších zásadních uzlů. Informace budeme zveřejňovat i na www.nasepraha.cz.
V sobotu 30. července 2016 se v Praze uskuteční triatlonový závod TRIEXPERT TRIPrague 2016. Trasy jeho cyklistické a běžecké části povedou po komunikacích v Praze 1, 2, 5 a 16, které budou dočasně pro běžný provoz uzavřeny.
Od středy 18. listopadu pomáhá autobusům přijíždějícím do Prahy po Strakonické ulici nový vyhrazený jízdní pruh (nejen pro PID, ale i pro ostatní autobusy veřejné linkové dopravy), který začíná u počátku odbočení na Barrandovský most (směr Jižní spojka) a končí před připojením k pruhům z Barrandovského mostu.
Technická správa komunikací hl. m. Prahy vydala nedávno ročenku pražské dopravy v roce 2014. Najde se v ní celá řada zajímavých údajů, z nich vám pár těch nejzajímavějších přibližujeme.
V sobotu 4. července se uskuteční tradiční „Závod automobilů do vrchu Zbraslav – Točná“. V době od 8.00 do 18.00 hodin bude proto omezen provoz na komunikacích Komořanská a Branišovská.
V sobotu 5. července se bude v Praze konat 8. ročník tradičního mezinárodního závodu v dlouhém triatlonu v rámci akce „Czech BigMan Festival 2014“, který je zařazen mezi nejprestižnější závody světové série. Cyklistická část tohoto závodu proběhne na Strakonické ulici, běžecká část povede po komunikacích nižších tříd v okolí Malé Chuchle, částečně i na cyklotrase A 1.
Během víkendu 17. - 18. srpna bude omezen provoz na Pražském okruhu. Od soboty 17. srpna od 11.00 hodin do neděle 18. srpna do 11.00 hodin budou uzavřeny obě tunelové trouby Komořanského a Lochkovského tunelu.
V pondělí 8. dubna kolem dvaadvacáté hodiny si policisté z Oddělení hlídkové služby Prahy IV. povšimli na Jižní spojce velmi rychle jedoucího motocyklu Suzuki GSX.
Od 1. září začne nově křižovat ulice hlavního města 38 metrobusových linek, které budou mít ve špičce maximální interval 6 – 8 minut, často i kratší. Právě metrobusy budou nejčastěji využívat speciální pruhy pro autobusy a křižovatky s preferencí MHD. K dnešnímu dni je v Praze už 22,6 kilometrů oddělených autobusových pruhů, 144 křižovatek s preferencí autobusů a 156 křižovatek s preferencí tramvají. A další přibudou.
Od 1. září začne nově křižovat ulice hlavního města 38 metrobusových linek, které budou mít ve špičce maximální interval 6 – 8 minut, často i kratší. Právě metrobusy budou nejčastěji využívat speciální pruhy pro autobusy a křižovatky s preferencí MHD. K dnešnímu dni je v Praze už 22,6 kilometrů oddělených autobusových pruhů, 144 křižovatek s preferencí autobusů a 156 křižovatek s preferencí tramvají. A další přibudou.
Na ulici 5. května se od 1. do 31. července 2012 ve směru na Brno v úseku ulic Sdružení - Roztylská opravuje povrch komunikace. Dopravní opatření budou zaváděna podle postupu prací, postupně budou uzavírány dva jízdní pruhy a provoz převeden do protisměru.
Opravu povrchů vozovky a dilatací v ulici K Barrandovu doprovázejí nezbytná dopravní opatření – částečná uzavírka komunikace - podle postupu prací v jednotlivých úsecích.
Radní hlavního města Prahy dnes rozhodli o tom, že se Jižní spojka jednosměrně v úseku Spořilovská - Barrandovský most otevře v nočních hodinách pro nákladní automobily nad 12 tun.
V neděli 3. července 2011 se v Praze bude konat již 5. ročník tradičního mezinárodního závodu v dlouhém triatlonu "Czech Bigman 2011", který je zařazen mezi nejprestižnější závody světové série. Cyklistická část tohoto závodu povede po Strakonické ulici a vyžádá si dopravní omezení na této komunikaci.
V následujících dvou prázdninových měsících bude v centru Prahy probíhat řada stavebních akcí na komunikacích. Podívejte se, které práce omezí dopravu v jednotlivých městských částech.
přinášíme aktualizované informace ke čtvrteční stávce (16.6.2011) v dopravě, týkající se linek Pražské integrované dopravy (doplněna náhrada za vlaky a upravena lodní doprava). Aktuální informace jsou k dispozici na www.ropid.cz nebo na infolince Dopravního podniku 296 19 18 17.
Tradiční cyklistická akce odstartuje přibližně v 18:30 na náměstí Jiřího z Poděbrad. Vzhledem k tomu, že předpokládaný počet účastníků je kolem 2 000 zřejmě dojde ke krátkodobému omezení dopravy.
Už od ledna se bude v řadě pražských ulic jezdit pomaleji a týká se to i Prahy 9. Prý budou policisté budou provinilce nekompromisně trestat. Na osmi úsecích zmizí značky povolující sedmdesátku a nahradí je padesátka. Na Černém mostě si již řada řidičů ověřila, že se na Poděbradské měří v obou směrech.
I Prahu 9 musely zaskočit sněhové nánosy. Víte, čím je Praha 9 odlišná od jiných částí města? A do kolika hodin mají být odstraněny návaly sněhu a zprůjezdněny vozovky? A kdo za to odpovídá?