Počasí
Praha 2 °C Neděle, 05. prosince 2021, Svátek má Jitka
Go to content

Adam Scheinherr

Praze vládne nepořádek v ulicích, chybí koncepce

Také jste si všimli toho čurbesu v pražských ulicích? Odpadkové koše přetékají, po zemi se válí nepořádek častěji potkáváme pohozené pytle u popelnic. Začali jsme se v době covidu chovat více nezodpovědně? To si opravdu nemyslím. Hlavní příčinou tohoto stavu jsou kroky Adama Scheinherra (Čižinského Praha Sobě) a zároveň předsedy dozorčí rady TSK, která úklidy organizuje.

7 dopravních chyb Hřiba a Scheinherra

Pražané tráví dlouhé hodiny v nekonečných kolonách a magistrát pouze kupí jednu dopravní uzavírku za druhou. Objízdné trasy často neexistují, případně na nich probíhají stavební práce. To tvrdí pražská ODS, která dokonce sestavila 7 příkladů, na kterých je nekompetentnost vedení magistrátu vidět.

DPP nově informuje o skutečném odjezdu tramvají ze zastávek

Online informace o skutečném čase odjezdu všech tramvajových spojů Dopravního podniku Praha (DPP) z jednotlivých zastávek, za jak dlouho tramvaj přijede i jaké je její aktuální zpoždění, jsou nově cestujícím k dispozici v pilotním provozu ve vyhledávačích spojení na webových stránkách DPP, PID, IDOS a také v aplikaci PID Lítačka.

Jízdní řády se zatím nemění

Praha – I když byl zákaz vycházení ode dneška posunut až do 23. hodiny zatím se jízdní řády MHD směnit nebudou. Nadále bude platit ukončení denního provozu po 22:00. Uvedl to Filip Drápal, mluvčí organizátora pražské dopravy ROPID.

Dlouhodobé kupóny i z mobilu v aplikaci PID Lítačka

Praha - Uživatelé mobilní aplikace PID Lítačka si nově mohou zakoupit dlouhodobé časové kupóny přímo z mobilního telefonu. Jedná se o další krok k tomu, aby se aplikace PID Lítačka stala kompletním průvodcem a pomocníkem Pražanů a Středočechů při jejich cestách veřejnou dopravou.

Parkovací dům P+R Černý Most – 880 stání do konce roku 2021

Černý Most – Parkovací dům P+R Černý Most, který se připravuje někdy od roku 2010, by mohl stát „už“ v roce 2021. Praha vybrala stavebníka, je jím sdružení firem BAK a Metrostav, které nabídlo cenu 603.569.098,79 Kč. Stavba bude částkou 291 000 000 Kč spolufinancována z Operačního programu Praha - pól růstu ČR.

Parkovací dům P+R Černý Most – 880 stání do konce roku 2021

Černý Most – Parkovací dům P+R Černý Most, který se připravuje někdy od roku 2010, by mohl stát „už“ v roce 2021. Praha vybrala stavebníka, je jím sdružení firem BAK a Metrostav, které nabídlo cenu 603.569.098,79 Kč. Stavba bude částkou 291 000 000 Kč spolufinancována z Operačního programu Praha - pól růstu ČR.

Jsme opět chudší: stát a magistrát nám vzaly další peníze. Co za to dostaneme?

V metropoli zdražilo od ledna vodné a stočné, svoz odpadu, taxislužba a v některých městských částech i nájmy obecních bytů a daň z obytných nemovitostí. Vedení magistrátu (Piráti, Praha sobě, STAN, TOP 09, KDU-ČSL) nám po pouhém roce u kormidla připravilo vskutku „milý“ novoroční zdražovací dárek a se zdražením nezůstal pozadu ani stát. Máte přehled, co všechno je dražší?

KOMPLET Ring Naší Prahy, VŠECHNY díly I. – III.: úspěchy i průšvihy koalice

Naše Praha v exkluzivním materiálu na téma „hodnocení rok po volbách“ ve třech po sobě jdoucích čísel (ZDE VŠECHNY TŘI) přinesla názory špičkových pražských politiků, co se za 12 měsíců od předvolebních slibů novému vedení města povedlo a co ne. S čím pohledem se vy sami nejlépe shodnete? A i vy nám můžete zaslat vaše názory, třeba přes f/casopisNasePraha.

Dopravní terminál Smíchov se začne stavět v roce 2021

Smíchov - Návrh nového dopravního terminálu lépe propojí železniční a autobusovou dopravu a zkrátí tak přestupní vazby pro cestující a zvýší se jejich komfort. V plánu je i k P+R parkoviště. Po ukončení výběrového řízení na projektanta by výstavba mohla začít v roce 2021.

A šlus, do centra se nejede

Od pondělí 4. listopadu do středy 6. listopadu bude uzavřen průjezd pro automobilovou dopravu Malou Stranou mezi Valdštejnskou ulicí a Újezdem. Vzhledem k tomu, že se opravuje tramvajová trať (do 7.11.) na Smetanově nábřeží a je uzavřena Křížovnická znamená to, že do centra se prostě nedá normálně vjet.

Dopravní teror v Praze. Ekomagistrát nepřiměřeně utahuje šrouby!

Potřebujete kvůli práci či rodině auto? Co říkáte na věčné kolony? Co na povinný průjezd Prahou, magistrát městský okruh nestaví a vymýšlí nové ideje místo schválené trasy? Co na návrh mýta a totální chaos kolem něj? Co říkáte na magistrát, který i přes nesouhlasy radnic prosazuje omezení a různá zúžení a preferuje raději cyklostezky na okrajích Prahy, než aby prioritně investoval do nezbytné dopravní infrastruktury? Co říkáte na - dá se říci až – výhrůžky, že „vaše současné auto s výfukem je vaše poslední?“

Dopravní teror v Praze. Ekomagistrát nepřiměřeně utahuje šrouby!

Potřebujete kvůli práci či rodině auto? Co říkáte na věčné kolony? Co na povinný průjezd Prahou, magistrát městský okruh nestaví a vymýšlí nové ideje místo schválené trasy? Co na návrh mýta a totální chaos kolem něj? Co říkáte na magistrát, který i přes nesouhlasy radnic prosazuje omezení a různá zúžení a preferuje raději cyklostezky na okrajích Prahy, než aby prioritně investoval do nezbytné dopravní infrastruktury? Co říkáte na - dá se říci až – výhrůžky, že „vaše současné auto s výfukem je vaše poslední?“

Chystá se regulace sdílených elektrokoloběžek

Praha – Město chce připravit legislativní změny, které by regulovaly používání sdílených elektrických koloběžek a podobných strojů. Lidé na koloběžkách často jezdí rychle po chodnících odkládají koloběžeky na místech, kde překáží chodcům a nerepektují pravidla silničního provozu.

Z centra do Čakovic jedou nové vlaky

Praha - Nejmodernější vlaky v rámci pražské integrované dopravy (PID) jezdí na lince S34 v trase Masarykovo nádraží – Vysočany – Satalice – Kbely – Čakovice a zpět a to od pondělí 25. března.

Od soboty jezdí sezonní přívozy

V sobotu 23. března vyplují na svou pravidelnou trasu také čtyři sezonní linky pražských přívozů, které jsou součástí pražské integrované dopravy už 15 let. Základem pražských přívozů je celoroční provoz linek P1 (Sedlec – Zámky), P2 (V Podbabě – Podhoří) a P8 (Císařský ostrov – Troja). Stále funguje zdarma Trojský přívoz - náhrada za spadlou lávku.

Začíná další etapa opravy Českobrodské, čekejte až půlhodinové zdržení

Od 18. února začne další etapa plánované rekonstrukce Českobrodské ulice. Tentokrát se opraví zhruba 300 metrů dlouhý úsek ve středu Běchovic. Technická správa komunikací v uzavřeném místě kompletně opraví vozovku i okolní terén a tím zlepší také přehlednost v celém úseku. Řidiči mohou využít objízdných tras. Předpokládané zdržení se bude ve špičkách pohybovat mezi 20 a 30 minutami. Práce budou dokončeny v červnu 2019.

Vltavská: Zatěžovací zkouška ukázala, že lze v omezeném rozsahu vrátit osobní auta, MHD pod mostem se obnoví

Most X022 v Bubenské ulici, který je od konce října z bezpečnostních důvodů zavřený a provizorně havarijně podepřený, prošel v pátek a v sobotu zatěžovací zkouškou. Předběžné výsledky zkoušky ukázaly, že je po osazení další speciální diagnostiky možné na most pustit v omezeném režimu osobní auta do 3,5 tuny. Zároveň platí, že most je nezbytné v lednu finálně podepřít, abychom mohli obnovit dopravu ve větším rozsahu.

Zbrusu nový most vede od stanice metra Nové Butovice

Technická správa komunikací (TSK) dnes uvedla do provozu nový most na Praze 13. Spojuje úroveň vstupu do stanice metra Nové Butovice s pěším koridorem směrem k poliklinice a úřadu městské části. Po osmi měsících od demolice původního mostu se vracejí cyklisté a pěší. Kompletní dokončení stavby, včetně vozovky pod mostem, je naplánováno na březen 2019.

Vrátí se na Václavské náměstí tramvaje?

Praha – Už několikrát se v průběhu posledních dvaceti let hovořilo o tom, že by se na Václavské náměstí měly vrátit tramvaje. Hovořil o nich například i bývalý šéf dopravního výboru magistrátu František Laudát (původně ODS, následně TOP09).

Žalují za havarijní stav Libeňského mostu

Libeň/ Praha - Pražští zastupitelé Matěj Stropnický (Trojkoalice/SZ) a Ondřej Profant (Piráti) a dále Janusz Konieczny z Nadačního fondu proti korupci, Adam Scheinherr z iniciativy Libeňský most Nebourat, Nerozšiřovat a dopravní expertka Miloslava Pošvářová se podepsali pod trestní oznámení podané kvůli Libeňskému mostu.