Práce na stavbě mimoúrovňové křižovatky byly zahájeny již v roce 2007, kdy započala výstavba nových mostů na Liberecké a Cínovecké ulici nad nově připravovanými rampami.V dubnu 2010 byla zahájena další etapa spojená s dopravním omezením.
Přestože termín zprovoznění křižovatky byl stanoven na 1. června, potrvá ještě zhruba jeden měsíc, než bude stavba uvedena do plného provozu. Do té doby bude zajištěn provoz všemi směry po dokončených rampách v celém rozsahu stavby v omezeném režimu, který počítá s provozem v jednom jízdním pruhu. Toto opatření je nezbytné pro definitivní dokončení stavby a zároveň pro provedení drobných oprav na přilehlých komunikacích.
Od 1. července by měla být stavba zprovozněna bez dopravních omezení v rámci tzv. zkušebního provozu, který potrvá až do doby kolaudace stavby. Budou prováděny hlukové studie a vyhodnocení provozu ve vztahu k nastavení přilehlých řízených křižovatek.
Mimoúrovňová křižovatka ulic Veselská a Kbelská je pro Letňany stavbou zcela zásadního charakteru, jelikož od jejího dokončení lze očekávat výrazné zlepšení propustnosti jednoho z nejvýznamnějších dopravních uzlů v severovýchodní části Prahy. Komunikace Kbelská bude zároveň po otevření stavby dočasně plnit funkci severovýchodní části silničního okruhu kolem hlavního města. Vedle dopravy do centra metropole se v návaznosti na zprovoznění stavby zmírní dopravní zatížení okolních komunikací a zároveň se výrazně zlepší také dopravní dostupnost Obchodního centra Letňany, které je oblíbeným nákupním a zábavním cílem pro lidi ze širokého okolí.
Investorem stavby je hlavní město Praha, generálním projektantem společnost Novák & Partner, s. r.o. Na stavebních pracích se podílelo sdružení společností Integra stavby, a. s., a Dálniční stavby Praha, a. s. Celkové investiční náklady na zhotovení stavby činí 483 mil. Kč bez DPH.
Zdroj: MČ Praha 18