Fakulta multimediálních komunikací nabízí zajímavé a perspektivní obory, v nichž studenti uplatní svou kreativitu a schopnosti. Speciální webová stránka, již vytvořili vytvořili studenti Ústavu marketingových komunikací, má uchazeče vtáhnout do života zlínských vysokoškolských studentů a vzbudit v nich zájem studovat právě na Fakultě multimediálních komunikací.
Jen za první týden spuštění stránek ustav44.cz přitom vidělo tento web více než pět tisíc návštěvníků, většina z nich přitom přišla ze sociální sítě Facebook, kde byla celá komunikace odstartována. Umístění odkazu na oficiální FB stránku Ústavu marketingových komunikací zajistilo viralitu, která po prvním dni od spuštění vygenerovala více než dva tisíce návštěv. „Odkaz se šíří všemi evropskými zeměmi, máme i relevantní návštěvníky z Turecka, Indie. Celý úspěch tkví v tom, že naši studenti a absolventi mají rádi svoji alma mater a není pro ně problém, aby odkaz na web mezi sebou sdíleli. Jsme ústav, který neotevírá jen svoje dveře, jsme lidé, kteří otevírají svoje srdce„, komentuje úspěch nového webu Tomáš Šula, akademický pracovník fakulty a šéf týmu studentů, kteří web připravili.