Přináší tak do ČR osvědčený byznys model, a to networking. Svou činností poskytuje podnikatelům a organizacím zázemí pro sdílení kontaktů a obchodních příležitostí.
V ČR působí přes dva roky a v současnosti má více jak 20 klubů v různých městech po republice (např. ve Zlíně, Praze, Hradci Králové, Brně, Ostravě, Pardubicích, Liberci a Plzni).
BforB je příležitost pro každého podnikatele, majitele firmy, profesionála vybudovat si nový obchodní kanál, prostřednictvím kterého může rozvíjet svoji firmu způsobem, který právě potřebuje, získávat nové kontakty a doporučení pro svoji firmu a napojit se do bohatého zdroje informací a zkušeností z jiných oborů.
„Naším cílem je změnit atmosféru podnikání v celé České republice, vytvořit lokální místa „důvěry“, která budou pracovat ve prospěch místních firem. Pomáháme utvářet mezi podnikateli takové vztahy, ve kterých konkurenci nahrazuje spolupráce, vzájemná důvěra, podpora a sdílení kontaktů,“ říká Kamila Zárychtová, ředitelka BforB v České republice.
Členové klubů BforB se setkávají se svými obchodními kolegy každé dva týdny na pravidelných setkáních a předávají si obchodní příležitosti. Navštěvováním pravidelných mítinků s příslušnou skupinou si lze vybudovat vztahy s podobně smýšlejícími lidmi. Jedná se o privátní obchodní klub, jehož členem může být pouze jedna firma z jednoho oboru.
K. Zárychtová k tomu dále dodává: „Náš koncept je dlouhodobé povahy a všichni, kteří pochopí jednoduché principy úspěchu networkingu a doporučení, tak mohou jedině získat. Jedná se pak o vytvoření dlouhodobého a stále se rozšiřujícího „obchodního kanálu“, který nezruší ani výkyvy ekonomických krizí, protože i za doby krize obchody fungují, ale dvakrát se rozmyslíte, komu byznys dáte. V případě opravdu pevných vztahů a důvěry to můžete být stále vy.“
BforB funguje na základě tří hlavních pilířů – poznat, porozumět a důvěřovat. Díky těmto hodnotám totiž lze s důvěrou doporučit své klienty kolegům v klubu a naopak.
Jedná se o privátní členský klub, který dává členům exkluzivní přístup ke kvalifikovaným referencím, doporučením a představením, která se obracejí v byznys. Umožňuje jen jednomu zástupci reprezentovat jeden obchodní segment a je koncipován pro 30 členů, kterým zajišťuje exkluzivitu v oboru.
Kde: hotel Holiday Inn Prague Congress Centre, Na Pankráci 15/1684, Praha 4
Co s sebou: cca 20 vizitek a 200 Kč (příspěvek na snídaňový raut)
Více informací o všech výhodách pravidelných podnikatelských snídaní najdete na www.obchodnisnidane.cz