Ocenění v soutěži Zlatý středník získal Palladium Magazine poprvé. „Vyhrát druhé místo v prestižní B2C kategorii je pro nás úžasná pochvala. Palladium se profiluje jako trendsetter, jsme rádi, že nám to ocenění ve Zlatém středníku potvrdilo. Zkoordinovat zapojení 200 nájemců, navíc s přihlédnutím k tomu, že módní zboží se na obchodech rychle mění, je výzva, ale pocit při listování hotovým časopisem přesně podle našich představ nám to vždy vynahradí,“ říká marketingová manažerka Palladia Karolína Peterková.
Nákupní centrum vydává magazín od roku 2009. Jeho původní podoba prošla výraznou změnou v březnu 2012, kdy došlo k úpravě na střední formát (187 mm x 264 mm) a ke snížení gramáže papíru. „Zmenšením velikosti a snížením gramáže papíru jsme docílili, že je nyní magazín pro zákaznice praktičtější a velmi se podobá ženským lifestylovým časopisům,“ dodává Karolína Peterková. Další změnou po grafické stránce prošel tento časopis na jaře 2013, kdy se o jeho produkci začala starat Burda Media 2000.
Časopis vychází dvakrát ročně vždy v březnu a v říjnu. Jeho tištěný náklad se pohybuje okolo 45 tisíc kusů na jaře a 95 tisíc kusů na podzim. Kromě distribuce přímo v obchodním centru je velká část nákladu vložena do ženských lifestylových časopisů v Praze a Středočeském kraji. Časopis se také distribuuje do celé řady čekáren lékařských ordinací v Praze a je možné si objednat jeho zaslání i domů.
Každé vydání má jiné nosné téma, ale struktura jednotlivých čísel je vždy podobná. Základ obsahu tvoří tři fotografické Fashion stories, díky kterým se podaří odprezentovat nejen současné trendy, ale i celou řadu značek zastoupených v Palladiu. Důraz je kladen nejen na zkušeného fashion fotografa, ale i na styling či lokaci. Časopis představuje aktuální trendy sezóny také ilustračními snímky z přehlídkových mol, doplněnými produktovými fotografiemi nájemců. Na stejném principu jsou postavené i rubriky o kosmetice a líčení. Marketingová manažerka k tomu dodává: „Vždy se snažíme, aby magazín nebyl katalogem aktuálních výrobků našich nájemců, ale byl inspirativní a přinášel i praktické rady, které využije většina jeho čtenářek. V aktuálním čísle je to např. návod na nyní moderní „nahé líčení“, správnou péči o pleť, různé typy účesů či na to, jak se dostat za 30 dní do lepší kondice.“ V časopise nechybí ani rozhovor se známou osobností – v tom posledním je to Miss World Taťána Kuchařová – a motivační článek s psychologickou tématikou. Mezi pravidelné rubriky patří i článek o sportu, životu s dětmi, cestování a recepty na podobná jídla, jaká můžete ochutnat v některé z restaurací obchodního centra. Své obzory ve světě hudby a literatury si mohou čtenáři rozšířit díky přehledu nejzajímavějších nových CD a knih. Svým tipem vždy přispěje i řada známých osobností. Přestože je časopis určen především ženám, najdou v něm něco pro sebe i muži. Vždy je v něm zpracováno jedno pánské módní téma a jsou představeny i elektronické novinky.
Již třetí číslo vychází také v digitální podobě jako aplikace pro chytré telefony a tablety, což umožňuje jeho větší rozšíření mezi veřejností a přidání interaktivních prvků. První dvě čísla si mohli stáhnout majitelé iPhonů, iPadů a tabletů se systémem Android. Nejnovější číslo je již dostupné i pro nejrozšířenější chytré telefony s operačním systémem Android. Časopis je v digitální podobě upraven na velikost obrazovek jednotlivých zařízení tak, aby byly všechny články dobře čitelné i na menších displejích a jeho obsah je rozšířen o řadu interaktivních prvků. Každá Fashion story je doplněná videem ze zákulisí natáčení a s tipy od stylistů. Vybrané zboží (kabelky, boty) je možné si prohlédnout ze všech stran pomocí otáčecí 360° animace, poslechnout si ukázky z doporučovaných CD či odeslat některý z receptů na email. Všechny články lze navíc sdílet na Facebooku. Digitální verze je ke stažení zdarma na App Store a Google Play.
Linky:
App Store
https://itunes.apple.com/cz/app/palladium-magazine/id620362068?mt=8
Google play
https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.chicagoconsulting.palladiummagazine&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImN6LmNoaWNhZ29jb25zdWx0aW5nLnBhbGxhZGl1bW1hZ2F6aW5lIl0.
PDF verze časopisu