Na ostravské výstaviště Černá louka zamíří ve čtvrtek 30. ledna v době od 10 do 15 hodin podnikatelé a specialisté na marketing. Zúčastní se Veletrhu řešení.
Nová podoba tohoto networkingu nabídne pohledy na marketing z praxe ve formě veletrhu know-how. V lednu se koná již počtvrté a kromě Ostravy se s ním seznámí podnikatelská sféra také v Praze, Brně, Olomoucí, Zlíně a Plzni.
Svým obsahem postihuje všech šest Veletrhů řešení široké spektrum marketingových aktivit většiny firem. Jsou postaveny na krátkých a stručných prezentacích, dvacetiminutových workshopech a zejména individuálních konzultacích. „Jsem přesvědčen, že podpora věrnosti a spokojenosti zákazníků je základním strategickým stavebním kamenem úspěšného marketingu každé firmy,“ řekl Milan Nerud, majitel pořádající agentury Správná volba. „Hledal jsem marketingové odborníky, kteří si v praxi úspěšně ověřili svá řešení, a přesvědčil jsem je, že je správné tato řešení šířit dále.“
„Na našich veletrzích zůstaneme u modelu, který se nám osvědčil a který účastníci hodnotí pozitivně,“ uvedl Milan Nerud. Každý řešitel má přesně pět minut na to, aby vysvětlil přínos svého řešení pro účastníky a motivoval je tím k individuální diskusi nad vlastními konkrétními potřebami v rámci druhé networkingové části programu veletrhu. Účastníci získají pro svoji praxi maximum informací v minimálním čase.
Novinkou jsou workshopy. Každý z prezentujících bude vést pracovní workshop v délce 20 minut. Workshop je určen maximálně pro 15 osob.
Více informací a přihlášku naleznete na stránkách www.veletrhreseni.cz.