Na základě žádosti městských částí Praha 1, Praha 2 a Praha 5 jsou od 1.8.2008 zřízeny nové lodní linky pro lepší spojení pražských ostrovů v centrální části města. Linky P4 a P5 jsou zahrnuty do systému Pražské integrované dopravy, stejně jako na ostatních přívozech nelze užít nepřestupní jízdenky ani SMS jízdenky.
Na základě žádosti městských částí Praha 1, Praha 2 a Praha 5 jsou od 1.8.2008 zřízeny nové lodní linky pro lepší spojení pražských ostrovů v centrální části města. Linky P4 a P5 jsou zahrnuty do systému Pražské integrované dopravy, stejně jako na ostatních přívozech nelze užít nepřestupní jízdenky ani SMS jízdenky.
Rozsáhlá oprava jedné z nejfrekventovanějších silnic ve Zlíně odřízne některým lidem vjezd k domům. Jedná se o Okružní ulici na Jižních Svazích. Stavba je rozdělena do tří částí. Největší dopad na život sídliště bude mít zřejmě jednodenní úplná uzavírka každého z těchto tří úseků. Ta je naplánována na 6. září.
Obyvatele největšího zlínského sídliště Jižní Svahy čekají na podzim dopravní komplikace. Od srpna do listopadu je totiž naplánována obnova povrchu silnice velmi frekventované Okružní ulice.Oprava vozovky začne v úseku od prvního podchodu pod poštou Zlín 5 až po točnu trolejbusů Kocanda na vrcholu stoupání.Úsek je dlouhý asi 2,5 kilometru.
Je velká. Je dominantní. Je ale také zubožená a až příliš často opuštění. Víceúčelová sportovní hala spí svým letním spánkem. Vevnitř se sice kutá. Ale co bude dál? Změní se nějak její okolí? A co mohlo být, kdyby.....
Všímají si každé díry na chodníku. Občas musí kus nadejít, protože se terénem prostě neprokoušou. Obchody, kavárny, restaurace či úřady si vybírají hlavně podle přístupových cest. O kom je řeč? Přece o maminkách s kočárky. A jak se jim žije ve Frýdku-Místku? Vězte, že to není až tak špatné.
V Praze 9 nákladem více než 34 miliónů korun město rekonstruovalo známou školní botanickou zahradu v Hrdlořezích přístupnou veřejnosti. Součástí rekonstrukce bylo i odstranění ekologických zátěží ze 70. let minulého století.
Pražská teplárenská a.s. informuje své zákazníky a obyvatele dotčených oblastí o předběžných termínech plánovaných pravidelných letních údržbových prací. Aby tyto práce bylo možné provádět je nutné dočasně přerušit dodávku teplé vody do určitých lokalit.
Přibližně o dva týdny uspíší otrokovická radnice ve spolupráci s dodavatelskou firmou rekonstrukci zatíženého mostu, který přetíná řeku Dřevnici v blízkosti kruhové křižovatky. Oprava měla původně skončit až začátkem srpna.
Sotva se v Místku zavřel veřejnosti jeden most, další následoval v Lískovci. To ale není všechno. Vypadá to na sezonu, která by se s trochou nadsázky dala nazvat bezmostová. Město totiž chystá další uzavírku. Tentokrát lávky pro pěší.
V červnu byl otevřen podjezd pod ulicí Chlumecká na Černém Mostě a výrazně tak zjednodušil dopravu motorizovaných zákazníků zdejších nákupních zón. Propojuje totiž dvě velké nákupní zóny včetně areálu s kinem či bazénem.
Minulý týden umístili zatím neznámí pachatelé na parkovišti u obchodního centra CČM - Černý Most v Praze 9 automobil zn.Moskvič. V něm měla být uložena trhavina, zřejmě velký kanystr benzínu spolu s nástražným systémem odpálitelným přes mobil. Podle policie nebyl nástražný systém funkční. O případu jako první informoval Deník.
Sotva dnes odezněly polední zvony, utvořily se v okrajové části Frýdku-Místku v Zelinkovicích dlouhé kolony aut. Nervózní řidiči, hrstka domorodců a několik novinářů přihlíželo tomu, jak radní zablokovali na čtvrt hodiny dopravu.
Z důvodu opravy tramvajové tratě, výstavby tunelu Blanka a výstavby dočasného tramvajového obratiště je přerušen provoz tramvají v úseku Strossmayerovo náměstí – Hradčanská.
Možná by vám stačilo navštívit jedno místo - Czech POINT, který funguje i v katastru Prahy 9 na mnoha místech. Projekt Czech POINT, tedy Český podací ověřovací informační národní terminál, jehož cílem je poskytnout občanům ověřené výpisy z centrálních státních evidencí a rejstříků překročil k 15. dubnu počet vydaných výstupů již 300 000.
Zápach, hluk, nebezpečné prostředí, neustále hrozící dopravní kolaps. O čem je řeč? O průtahu Frýdku-Místku. Stavba obchvatu je přitom v nedohlednu. Kdo za to může? Opozice říká, že radnice, která osm let pospává. Radní zase házejí zodpovědnost na ekology. Kde je pravda?
S postupujícím jarem a nastupujícím létem se v jednotlivých městských částech množí rozličné lidové veselice, jimiž se naši volení zástupci ucházejí o přízeň nás voličů. V poslední době se ale stalo módou vybírat si pro tyto slavnosti různé mezníky za naší historie, korunovace králů, rytířské turnaje či dobové jarmarky. Proč najednou takový zájem o historii?
Doprava ve městě je hustá. Ve špičce hrozí dopravní kolapsy. A bude hůř. Jeden z místních mostů bude totiž uzavřen. Nachází se u hypermarketu Hypernova a využívají ho převážně řidiči, jedoucí z Ostravy nebo ti, kteří míří na Olešnou.
Ve čtvrtek 8. května byly otevřeny tři stanice trasy C pražského metra - Střížkov, Prosek a Letňany. Céčko propojí Prahu 4, 2, 1, 8, 9 a 18. Vybudování stálo zhruba 15 miliard korun, z nichž drtivá část šla z pražského rozpočtu. Dopravu na Proseku a v Letňanech zajišťovaly autobusy, teď to bude další část metra 4,5 km dlouhá. Výrazné změny v autobusech se ale dotknou podstatné části především pravého břehu Vltavy - tedy Prahy 14, 10, 3, 4, 7, 8 a samozřejmě 9.
Jste ohrožen/a domácím násilím? Ohroženou osobou může být muž, žena, senior, zdravotně postižený či třeba dítě. Všem těm mohou pomoci v novém pražském intervenčním centru. Zpočátku nevinné hádky mezi ohroženou a násilnou osobou, později facky, odstřihnutí od rodinných financí a nakonec rány pěstí a pálení cigaretou. Tak často eskalují útoky násilného partnera proti ohrožené osobě. Přibližně v 95 % jsou napadanéženy, které svou situaci skrývají podle statistik v průměru 5-6 let před nejbližším okolím a incidenty nikde neohlásí.
Už samotné stanice metra jsou po architektonické stránce zajímavá díla. Celé prodloužení trasy C je 4,6 kilometru dlouhé a najdeme zde tři stanice, Střížkov, Prosek a Letňany. Z nich první dvě jmenované leží právě na Proseku. Stanice Střížkov, kterou navrhl ing. arch. Patrik Kotas, zaujme na první pohled zastřešením ohromnou oceloskleněnou konstrukcí ve tvaru velryby. Je hloubená a koleje jsou jen 6,3 metru hluboko. Nástupiště jsou, stejně jako u stanice Prosek, po stranách. S takovým řešením se zatím v pražském metru příliš často nesetkáme, zatím bylo použito například u stanic Vyšehrad, Hlavní nádraží nebo Černý Most. Architektonické ztvárnění stanice Střížkov dále obsahuje různé můstky, lanové závěsy, fontánky a bazénky. Je zde také podchod pod Vysočanskou ulicí a počítá se i s prozatímním P+R parkovištěm pro 200 vozů. Stanici najdete na křižovatce Vysočanské a Lovosické ulice.
ABC Braník je již tradičním pořadatelem jarních turnajů pro nejmenší fotbalisty. Vždy v květnu se na travnatém hřišti ABC Braník konají turnaje Pinďa Cup a Mini Arena Cup.
Frýdek-Místek, dvě města spojená pomlčkou. A jak mnozí lidé říkají - i mostem. Vlastně dvěma mosty. Nyní místní magistrát uvažuje o stavbě třetí pomlčky. Narazil však na nečekaný odpor. Lidé se bouří a sepisují petici. Kdo nakonec vyhraje?
Duchovní správa kostela sv. Ignáce a Městská část Praha 2 vyhlašují výtvarnou soutěž pro děti na téma Most jako spojení dvou různých břehů. Její výsledky budou vyhlášeny na Svatojánské pouti, kterou pořádají 17. května 2008 na Karlově náměstí. V dalším významu je však most prostředkem k navázání komunikace, spojení dvou různých skutečností: kultur, ras, náboženství...
Naše petice byla vlastně reakcí na to, že proběhla soutěž, a politici se rozhodli, že její výsledek jejich vkusu nevyhovuje. Taková situace ale vlastně nemůže nastat. Politik není vybavený na to, aby posuzoval závěry odborné poroty. Proto vznikla reakce, že by architekturu měli posuzovat lidé, kteří k tomu mají nějaké předpoklady. A druhá věc je, že si skutečně myslím, že je to stavba, která je vizionářská, a že Praha, pokud chce být moderním městem, takovou stavbu nesmírně potřebuje.