„Dali jsme si záležet a myslím, že se pečlivá práce, která nás tentokrát zaměstnala více, než v jiných letech, vyplatila. Pro diváky jsme totiž připravovali velmi unikátní tituly a jejich zpracování. Naše síla je i v originalitě,“ prohlásil ředitel Slováckého divadla Igor Stránský.
Divadelníci letos opět zacílili hned na několik skupin diváků. Nejmladší publikum jistě osloví originální zpracování Cybercomicsu Egona Bondyho uvedené ve světové premiéře v režii Jakuba Macečka, muzikáloví nadšenci se dočkají Dobře placené procházky v nastudování muzikálového mistra Radka Balaše.
Chybět nebudou ani komedie, z nichž je jedna s názvem Popel a pálenka vybraná přímo na tělo Květě Fialové, která tak nastuduje se souborem uherskohradišťského divadla už třetí inscenaci.
A dojde i na klasiku – bude jí slavná Jiráskova Lucerna a Ibsenova Nora, u ní jsou divadelníci přesvědčeni, že osloví především starší generaci. „Myslím, že se nám podařilo vybrat z jednotlivých žánrů to, co je v nich nejlepší,“ podotkla k připravovaným titulům dramaturgyně Slováckého divadla Iva Šulajová s tím, že nepochybuje, že se diváci do uherskohradišťského divadla budou vracet. „Po celý rok nám to dávají velmi hlasitě najevo. I proto jsme pro ně vybírali to nejlepší.“
Celou kampaň k předplatnému zaštiťuje slogan, který říká: Jsme! „Ano – jsme! Jsme originální, jsme pracovití, jsme tady pro naše diváky. A jsme připraveni ukázat se v roce 2013 v tom nejlepším světle. Věřím, že se nám to s pomocí diváků podaří,“ mínil herec a mluvčí divadla Josef Kubáník a upozornil, že tak jako v předchozích letech bude kampaň doprovázet řada doprovodných akcí.
Divadelníci z Uherského Hradiště nespoléhají na minulé úspěchy, způsob, jak diváky trvale přitáhnout, vychází z důkladné analýzy. „Aby ne. Letos k nám přichází nejvíc předplatitelů v celé historii divadla. Záleží nám na tom, aby se všichni vrátili, a když k nim přibudou i noví, budeme moc spokojení,“ konstatoval Kubáník.
Noví předplatitelé se mohou hlásit na adrese predplatne@slovackedivadlo.cz.