„Vybudování těchto tří nových mostů, které nahradí staré a nevyhovující mosty, přispěje k dalšímu zvýšení kvality silniční sítě ve Zlínském kraji,“ uvedl náměstek hejtmana Zlínského kraje Jaroslav Drozd, odpovědný za oblast dopravy.
Původní most na okraji obce Seninka přes stejnojmenný potok na silnici III/05741 byl v havarijním stavu. Nový most byl vybudován technologií tubosider, tzn. jako oblouk z vlnitého plechu, který je ukotven v betonové desce. Plechový oblouk má šířku 5,5 metru, výšku 2,15 metru a délku 47 metrů. V jeho blízkosti byla rovněž směrově upravena vozovka o šířce 7,5 metru. Během stavby se objevily problémy se sesouváním svahu vlivem spodní vody. Výstavba nového mostu přišla na 12 milionů korun.
Starý a nevyhovující most v Loučce stavbaři zbourali a na jeho místě postavili most nový, za použití železobetonové rámové konstrukce. Vozovka na mostě je široká 6,5 metru, délka přemostění je 6,7 metru, výška nad dnem potoka 2,5 metru. Cena za výstavbu mostu činila 9,1 milionu korun.
Určité problémy při výstavbě provázely nový most mezi obcemi Osvětimany a Medlovice na Uherskohradišťsku. Do stavby neustále prosakovala spodní voda. Nejdříve tedy bylo nutné vybudovat pažicí stěnu z ocelových štětovnic. Z jedné strany byla klenba mostu z bezpečnostních důvodů podepřena provizorní dřevěnou konstrukcí. Rovněž u tohoto nového mostu, který se stavěl v těsné blízkosti původního, byla použita stavební technologie tubosider. Do koryta potoka byla umístěna elipsovitá roura z vlnitého plechu o šířce čtyři metry, výšce 3,4 metru a délce 37 metrů. Ta byla zasypána štěrkopískovým materiálem. Na povrchu vznikla vozovka z asfaltobetonu o šířce 7,5 metru. Náklady na výstavbu mostu dosáhly výše 8,7 milionu korun.