Odbavování na pracovišti registru vozidel se uskutečňovalo ve dvou skupinách – individuálních žadatelů a zprostředkovatelů s hromadnými žádostmi - takže se venku na parkovišti vytvořily dvě fronty. Do čekárny bylo vpouštěno jen takové množství žadatelů, aby byli plynule odbaveni bez zdržování se v uzavřeném prostoru. Čekající nedodržovali rozestupy, snažili se předbíhat a výzvy, aby respektovali hygienická nařízení, se minuly účinkem. Ke zjednání pořádku byla dokonce přivolána městská policie. Úřední doba byla nakonec o hodinu prodloužena, aby byli všichni žadatelé odbaveni.
Magistrát hlavního města Prahy proto znovu žádá občany, aby na tato pracoviště přicházeli opravdu jen v těch nejnutnějších případech. Aby v této mimořádné situaci zvážili, zda jejich záležitosti týkající se registru řidičů a registru vozidel je opravdu nutné bezodkladně řešit. A pokud ano, aby v zájmu zdraví a bezpečného pohybu na veřejnosti dodržovali nařízená hygienická opatřeni. Magistrát nyní připravuje úpravu provozní doby.
Naše Praha připomíná dřívější vyhlášení ministerstva vnitra, že po dobu nouze platí i prošlé řidičské průkazy.