„Informace Kloknerova ústavu neústí do závěru, že ten most musí být bez dalšího uzavřen. Ta informace říká pouze, že u předmětného nejkritičtějšího bodu mostu, to znamená rám C, který se nachází u schodiště na libeňské straně mostu, ústav doporučuje, aby byla vyloučena doprava nad pět tun a tramvajová doprava. Ale neříká se, že ten most musí být celý uzavřen,“ řekl Stropnický.
Stropnický navrhl možnost dočasných semaforů, které by dopravu řídily, případně by semafory nahradil dopravními strážníky, kteří by dopravu usměrňovali.
Oponoval mu samozřejmě náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD), který uzavření mostu hájil a plně souhlasí s rozhodnutím TSK. Ostatně tomu předcházela inkriminovaný den debata odborníků z ústavu TSK a města, kde se nakonec došlo k tomu, že se most uzavře.
Jan tak okrajově připomínáme váhu některých tramvají:
Váha tramvaje T3 - 16 000 kg (jeden vůz)
Váha tramvaje KT 38 000 kg
Váha tramvaje 14T 38 300 kg
Váha tramvaje 15 T 42 000 kg
A také autobusů:
SOR NB 18 – 13 000 kg (kloubový)
SOR B 9,5 - 7 550 kg (nejběžnější používaný typ)
Ve všech případech uvádíme pohotovostní hmotnost vozidel – tedy bez cestujících.
Také si kladete otázku jak, by Matěj Stropnický reagoval když by se po tím regulovaným provozem most propadl. Pravda, nebyla by to asi „řacha“ jako u Trojské lávky… Pusťtě fantazii uzdu a napište v jedné krátké větě jak by mohla jeho reakce vypadat…